Followers

Saturday, 24 March 2012

>> MIssz'y Ngan My HUSBAND''. .apa agak'y my love wat yer,,harap2 my love pun sama rindu ngan leya. .hihihi. .''yakIN''cian ngan anak2 leya. .rindu ayah dorang. .tapi rindu sikit jer tue. .ibu'y rindu banyak. .hahahaha. .joke bah. .
kami semua rindu sangat ngan ayah,,bila pulang sayang!!!
doa ibu sentiasa bersama ayah, cepat2 balik yer. . :)

>>walau raga kita t'pisah jauh. .namun hati kita selalu dekat. . :) aq inginkan dirimu. .datang dan temani aq. .kan qu katakan padamu. .aq sangat mencintai dirimu. . ;)lirik lagu tuk my love. .

>>bulan 5 tue tak lah lama bagi ayah,,tapi lama bagi ibu. .rindu yang tak tertahan rasa'y :)
keja baik2 ya sayang. .jangan kecewakan ibu and anak2. . :)
sekarang nie tak ada siapa yang peduli udah pasal ayah,fmly ayah pun mcm tak nak ambil tahu udah pasal ayh kan??so rajin2 lah ayah keja. .usaha. .b'doa. .dan tawakal banyak2. .supaya ALLAH permudahkan urusan ayah,,wat yang terbaik k.. :)

>>apa2 pun doa ibu sentiasa bersama ayah,, :)
sayang ayah. .jaga diri. .jaga kesihataan. .ibu and anak2 sayang ayah,, :)

>>k lah bye. .love u more. .sayang<<

>Leya ccdiN<

1 comment:

  1. Hai , my dear followers.. Yuyuk ada buat GA utk meraikan followers tersayang.. jom join <3 http://yuyukstandalone.blogspot.com/2012/03/yuyuk-1st-giveaway-sticky-post.html

    ReplyDelete